onsdag 14 april 2010

Välkommen till familjen

Det här är mina syskon. Vi är fem (och ja vi har samma föräldrar). Ni är så många som läser nu att jag tänkte att det är dags att introducera familjen. Tänk att en av oss har barn och två väntar barn. Hur blev vi såhär vuxna? Och när?
På ett sätt är det sorgligt att en tid är över nu när en annan tar vid.
Så roligt vi haft och så mycket vi bråkat, haha!

Alexandra - Storasyster och en av mina absolut bästa vänner. Vi kan bråka som katt och hund men det går över lika fort igen. Det gör det ju när man är systrar. Vi kan prata skit i timmar och hon har varit en stor trygghet nu i min graviditet.

Rasmus - lillebroren min. Lilla Mahmoud, som vi sytrar envisas med att kalla honom, tänk att han ska bli pappa i augusti. Så mycket du lärde mig om dinosaurier och rymden när vi var små. Haha lilla professorn...

Olivia - lillasyster och det svarta fåret. Hamnar alltid i trubbel men som tur är finns vi där för varandra för att lösa det. Och det bästa (eller sämsta?) av allt är att jag känner igen mig så mycket i henne när jag var i den åldern. Hihi...

Cornelia - den lilla minsta och bortskämda. Men vi får väl skylla oss själv allihopa som alltid dansat efter din pipa. Nu ska hon spela in en skiva och vi är så stolta. Vår lilla Canela.

Som jag älskar er!

Alex, jag, Olivia, Rasmus och lilla Nela.

Nu bölar jag igen...suck...haha!

7 kommentarer:

  1. Jag bölar med :-))) Fint skrivet, Mannimanni <3

    Och oj vad sugen jag blev på att vara så där blond igen. Och brun!!! Fast luggen...vad tänkte jag där???

    SvaraRadera
  2. Fint skrivet!
    Men du kunde faktist klippt bort mig, eller gjort något annat!
    Älskar dig Danni!

    SvaraRadera
  3. Fin familj=) Hur mår du nu? Bebisen har väl inte kommit än=)? Kramar

    SvaraRadera
  4. åååh så underbarbild! =) ser ut att vara en riktigt härlig familj!

    SvaraRadera
  5. Hej söta!! ja det tycker jag med, men hon verkar trivas bra inne i magen ett tag till.. Jag hoppas till helgen, det hade varit såååå mysigt!! Man längtar ju så mycket nu! alla får bebisar överallt nu känns det som!!
    Hur mår du?
    kramar

    SvaraRadera
  6. Vara med och tävla om SNYGGA Baby-kläder?
    Gå då in på: http://oinkoink.blogg.se/2010/april/tavling-barnklader.html

    Lägg en kommentar så är ni med i tävlingen :D

    SvaraRadera
  7. åh, kul med så många systrar! Själv har jag två, och så en bror. Men kommer dröja läänge innan min son får några kusiner, eftersom jag är äldst ;) fast man vet ju aldrig. hihi.

    SvaraRadera