måndag 12 april 2010

Magen i vecka 38


Idag var jag så trött på mina svarta strumpbyxor och svarta bomullstunikor att jag helt enkelt bestämde mig för att det mörka ska ut och det ljusa ska in. Nu är det vår!
Efter att ha försökt dra på mig alla mina jeans utan lyckat resultat gick jag över till Henriks garderob och hittade ett par helt nya Acne-jeans med lapparna kvar. Dom slog jag till på!
Han köpte dom förra våren och de har alltså inte sett dagens ljus sedan dess.
I vanliga fall är jag allergisk mot "Boyfriend-jeans"-modet, men nu finns det liksom inget annat att göra. Dom är riktigt sköna och passar till mina fina tunikor.
Men jag längtar ändå efter mina egna jeans och byxor... Snart...

När Henrik såg mig i dagens outfit sa han:

"Snygga jeans. Är dom nya?"

"Jepp!"



2 kommentarer:

  1. Sjukt snygg outfit!!! var kommer den underbara tunikan ifrån?? :)

    SvaraRadera
  2. Snygg du är!
    Jag håller absolut med! Jag är sååå trött på leggjeans och stumpbyxor!! snart kan vi ha våra vanliga jeans igen! ja kan ha två par men dock helt öppna, hihi!

    Ja nu är det kanske snart på gång, och för dig med tiden går ju sååå fort!

    Vad roligt, vad ligger ditt sf mått på?
    Kramar

    SvaraRadera