onsdag 7 april 2010

Magen i vecka 37




Här har vi alltså magen nu i sista månaden (i mammas och pappas helfigursspegel).
Vecka 37 idag, (går in i vecka 38 imorgon).
Var tar tiden vägen? Mamma tycker att den sjunkit men jag vet inte om jag håller med. Tycker den är uppe, nere, överallt och ingenstans. Ja, allt på en gång.
Börjar bli ont om kläder i garderoben och jag längtar så till jag kan börja använda mina fina tunikor som jag inhandlat den senaste tiden. Det kanske inte är de mest amningsvänliga toppar jag har men jag kommer helt klart vara fin.
Nu ska vi grilla här hos mina föräldrar. Medan de andra fixar, dukar och lagar mat ska jag vila lite i soffan. Jag har så mycket sammandragningar idag att jag knappt kan gå.
Är det på gång kanske?
Ha en fin vårkväll allihopa!

6 kommentarer:

  1. Shiiiiiiit... maj daj - snart är det dags...

    SvaraRadera
  2. Så himla fin mage å vilken snygg lya!!

    Kram.

    Ps. passa på å vila nu å var rädd om dig...

    kramis

    SvaraRadera
  3. Måste sägas, myyycket tjusig mage!

    SvaraRadera
  4. Aww så fin du är, tiden bara springer iväg man hinner inte riktigt med samtidigt som man längtar sååå mycket!!
    Ja håller med, det är inget som passar längre nu, och jag vill inte köpa nått nytt nu heller som man bara kan ha några veckor kanske!

    Tänk så mycket fint som väntar nu till våren :)
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Wow. Nu är det fanimaj på gång!

    Kram och klapp på bebemagen

    //Wille

    SvaraRadera