söndag 11 april 2010

Mys i soffan

Idag är det mys i soffan för hela slanten. Vi har varit ute en runda i det fina vädret och rastat mig. Men jag har knappt sovit alls inatt så det blev ingen lång runda.
Har haft väldigt ont i kroppen och massor av förvärkar hela natten. Vid fem kastade jag in handduken och gick upp och gjorde mannagrynsgröt. Därefter såg jag en dålig surfserie på 4:an och somnade i soffan.
Nu ska vi se en film, jag, Bibbi och Henrik. Jag har ont idag med men jag hoppas ändå på att Panodil ska ge mig ordentligt med sömn. Jag orkar inte en till sådan här natt.


Kameratömning pågår. Sen ska kameran ner i BB-väskan...

2 kommentarer:

  1. Wow vilken underbar bula du har Danni!!!!
    Lycka till när det är dax - STOR KRAM

    SvaraRadera
  2. oo så fina bilder, underbara runda magen! :)

    ja nu är det såå nära och lilla bebisen är fixerad nu så nu kan det komma när som <3

    hur mår du nu? Jag mår ju bra annars, bara sååå trött..!
    Kramar o njut av det FINA vädret :)

    SvaraRadera