söndag 11 april 2010

När kommer bebisen nu igen?

Första datumet har snart passerat och jag är väl inte förvånad. Jag räknar kallt med att gå över men alla ni som tror hon kommer tidigare, tusen tack...
Det värmer... Det gör det faktiskt! Haha...

12 april - Farmor Yoko (Kom fram till detta datum då hon räknade på första gången jag kände Frallan. Något japanskt hemligt räknesätt).
13 april - Hisako (Henriks Obasan, moster, i Nagoya Japan)
16 april - Lånemormor Esther (För det är hennes födelsedag)
19 april - Maria (Tittis snygga syster) Varför??? Jo, för att hon är synsk!
20 april - Moster Cornelia
21 april - Toshiaki (Henriks Ojisan, mosters man, i Nagoya Japan)
22 april - Leila (För att det är hennes födelsedag!)
24 april - Pappa Henrik (För att hon då får ett lätt födelsedatum)
25 april - Louise S.A
26 april - Mormor Viveca
27 april - Min mormor Ulla
28 april (BF) - AnnSofie (För det är fullmåne den natten)
28 april (BF) - Farfar Erich (Gissade samtidigt som AnnSofie, därför får de dela datum).
29 april - Vera
30 april - Pernilla
1 maj - Matilda (För att det är en fin dag)
2 maj - Morfar Peter
3 maj - Becca
4 maj - Linisen
5 maj - Moster Alexandra (Tror att jag får Frallan i födelsedagspresent på min 28-årsdag).
6 maj - Sabina (För det är lilla kusinens födelsedag och Shalinas)
19 maj - Jag (För att jag har sådan otur. Vem vill gå över 3 veckor liksom?)
Ja vi får väl se hur det går...

1 kommentar:

  1. Oj Danni Detta har jag ju missat! Du får barn den 19 april varför????? Jo för att jag är SYNSK...mmmmohhahahahaa.....
    Maria(tittis snygga syrra du vet)

    SvaraRadera