tisdag 20 april 2010

Strani Amori

Cornelia spelade även in en av mina favoritlåtar of all time, Strani Amori, med Laura Pausini.
Gud vilka minnen den tar mig tillbaka till, mitt fina Milano.
Gud så roligt jag hade när jag bodde där. Vilka jävla hyss vi hittade på, haha!
Pratade med en av tjejerna jag bodde med i Milano igår och hon kunde inte förstå att jag ska bli mamma.
Hon ser inte mig alls som mammatypen... Hon ser mig mer som "dansa på baren-typen".

Things changes!




När jag hör denna låten vill jag ibland bara spola tillbaka tiden, vara 22 år igen, förfesta i vårt lilla kök på Via Giuriati 16, åka svarttaxi till Casa Blanca och dansa hela natten lång.
Det känns som en annan tid, ett annat liv, en annan Danni...

Kan era småsystrar sjunga på italienska förresten? ;-)

7 kommentarer:

  1. haha nää men tänk om man hade en sån syster! :)

    SvaraRadera
  2. E det din syster som sjunger???

    SvaraRadera
  3. Jepp min lillasyster Cornelia. Visst är hon bra!?

    SvaraRadera
  4. Men Åååhhh Nela så himla underbart att höra din sång!!
    Och vilket mysigt klipp i förra inlägget..goosebumps all over =)
    Kramar och ett stort LYCKA TILL när det är dags!!

    SvaraRadera
  5. Så duktig Nela é!!!
    Blir ju rent "bölefärdig" när man hör henne!
    Får ju ståpäls också <3

    SvaraRadera
  6. Ja det här med att vänta är riktigt segt, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, dom säger så men det är sååå jobbigt. Jag är så otålig nu.. tyvärr går ju dom flesta över ett par dagar och veckor också..

    Ja ska föda i sverige så det blir köra i full fart när det sätter igång! hihi!!

    Hur mår du? kramar

    SvaraRadera