lördag 24 april 2010

När kommer bebisen? - igen

12 april - Farmor Yoko (Kom fram till detta datum då hon räknade på första gången jag kände Frallan. Något japanskt hemligt räknesätt).
13 april - Hisako (Henriks Obasan, moster, i Nagoya Japan)
16 april - Lånemormor Esther (För det är hennes födelsedag)
19 april - Maria (Tittis snygga syster) Varför??? Jo, för att hon är synsk!
20 april - Moster Cornelia
21 april - Toshiaki (Henriks Ojisan, mosters man, i Nagoya Japan)
22 april - Leila (För att det är hennes födelsedag!)
24 april - Pappa Henrik (För att hon då får ett lätt födelsedatum)
25 april - Louise S.A, Paulina
26 april - Mormor Viveca, morbror Rasmus (Mahmoud)
27 april - Min mormor Ulla
28 april (BF) - AnnSofie (För det är fullmåne den natten)
28 april (BF) - Farfar Erich (Gissade samtidigt som AnnSofie, därför får de dela datum).
29 april - Vera
30 april - Pernilla
1 maj - Matilda (För att det är en fin dag)
2 maj - Morfar Peter
3 maj - Becca
4 maj - Linisen
5 maj - Moster Alexandra (Tror att jag får Frallan i födelsedagspresent på min 28-årsdag).
6 maj - Sabina (För det är lilla kusinens födelsedag och Shalinas)
19 maj - Jag (För att jag har sådan otur. Vem vill gå över 3 veckor liksom?)

Vem ska få rätt? För första gången någonsin önskar jag att jag själv har fel... Mycket fel!

3 kommentarer:

  1. Haha ingen fara...Men jag hoppas allt att det blir idag. nu har jag följt din blogg så länge så man vill ju se den lilla. Kommer du lägga ut bilder på henne sedan förresten?
    Pressa på nu så att jag får rätt med min dag.

    Turkiet är underbart, men lite molnigt idag..tyvärr.
    Kramar Louise

    SvaraRadera
  2. sv: min förlossning satte igång på beräknad dag men lillan kom ut dagen efter. så bf+1 :)

    SvaraRadera
  3. Hittade din blogg av en slump för ett tag sen och jag tycker det är kul att läsa den eftersom jag också väntar mitt första barn =)

    Men du, jag har en fråga...jag trodde inte bebisen kunde bli mer än 2 veckor sen. Alla har nämligen sagt till mig att det är efter 2 veckor som man blir igångsatt. Eller det kanske är annorlunda beroende på vart men föder?

    SvaraRadera