tisdag 27 april 2010

Bebismagen

För ett tag sedan, i vecka 36 närmare bestämt, var jag hos en fotograf och fick taget några bilder på underbara bebismagen. Jag är så glad att jag gjorde det då och inte nu när magen sjunkit.
Bilderna fick Henrik och vi ska ha dem i sovrummet är det tänkt. Åh vad jag kommer sakna magen när hon väl är ute. Den har ju funnits där så länge nu. Men jag ska bli "känd och smal" igen, det är jag helt på det klara med. Jag orkar inte spilla ner allt som jag gör nu.
Det hårt att vara tjockis ;-)




Fotograf: Rose-Marie Borgström
Just nu har fotografen erbjudande för gravida, så passa på alla ni med bebismage.

15 kommentarer:

  1. Åhh vilka vackra bilder! Ångrar nästan att man inte gjorde nåt sånt där fint medan man var gravid... och ja, som du säger saknar man den hårda fina bebiskulan nästan omedelbart efteråt ;)

    SvaraRadera
  2. Ååååååååhhh min fina fina fina Danni!!

    SvaraRadera
  3. Så fina bilder! och va "liten" magen var då ;)

    SvaraRadera
  4. jättefina bilder Danni! Hoppas hono kommer jättesnart! Vet hur jobbigt det är den sista tiden.
    Idag har jag med magbilder i min blogg! =)

    SvaraRadera
  5. Det ät ju det jag säger, vackrare syster får man leta efter! Du är finast bästaste Danni <3 Puss Olle

    SvaraRadera
  6. Väldigt väldigt fint!!!

    <3

    SvaraRadera
  7. Ja du jag gick över i 14 dagar!!!! Skulle bli igångsatt på måndagen men på fredagen började värkarna komma kraftigt - vatten gick så åkte till sjukhuset. Väl där inne slutade värkarna vara så kraftiga. Blev ändå inlagd då jag sipprade vatten hela tiden. Olivia föddes tidigt på söndags morgon. Det var ett jäkla maraton men en helt sjukt underbar upplevelse. Hoppas du slipper gå över. Man vill ju bara ha ut bebis.. Lycka till när det är dax!!!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Ja det va jätte kul att ses i på "riktigt" även om vi nog har sprungit in i varandra x-antal gånger på sunds ;) ska bli så kul att ses igen sen när era små tjejer har valt att titta ut, ja hoppas Janni har fått sin prinsessa nu och att din är lite mer punktlig ;) kramkram

    SvaraRadera
  9. hihi tycker du min mage e liten?! Jag tycker den e stor för v.30! Och jävlar i det foglossning har man med1 Men va gör man inte för kidsen;)
    vad sa nu nu er lilla skulle heta?

    SvaraRadera
  10. vet inte om du sett mina namnförslag i min blogg. Men iallafall så lutar det åt att det blir en Eden för vår del=)

    SvaraRadera
  11. Vilka fina bilder! Blev oxå sugen på att gå och fotografera nu ju : ) Vad kostade det att köpa bilderna? dyrt? Såg att sälva fotograferingen va gratis under våren i alla fall. Lycka till med förlossningen! Fortsätter följa bloggen
    Kram Mellanie

    SvaraRadera
  12. Åååååh, så himla fina bilder på en väldigt vacker Danni!
    Snart har ni er lilla sessa hos er :D

    Kram

    SvaraRadera
  13. Shit, vilka fina bilder! Jag fotades och betalde en hel förmögenhet och blev INTE nöjd. Inte så kul :(

    SvaraRadera