lördag 17 april 2010

Resereporter på Solresor

Jag är med och tävlar om att vara resereporter på Solresor på deras hemsida.
Då jag tidigare jobbat lite som reporter för Miloo.se tyckte jag att det skulle passa mig perfekt.

Här kan man gå in och tävla om man känner sig manad att skriva om ett reseäventyr och blogga om det i sin blogg.

I sommar ska vi iväg både en och två gånger för att få lite semester och ni bloggare hänger såklart med mig här i bloggen.

Jag tror att vi styr kosan mot Grekland i år, möjligtvis att det blir Franska Rivieran med syster och hennes familj. Leilas pojkvän Maroan försökte övertala mig att åka till Miami med dom, men jag vet inte om det är så passande nu när vi kommer ha en liten bebis. Vi får helt enkelt se hur det blir.

Frågan är bara: Hur fan kommer jag se ut i bikini? Släpper dem in mig på stranden i St Tropez eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar