söndag 18 april 2010

Magen i vecka 39

Nu börjar det bli tungt. Kom igen bebisen, när ska vi säga? Jag är så trött och tung och längtar ihjäl mig efter min kropp och vikt, humör och mina kläder.
Men jag vet att jag kommer sakna bebismagen också. Blandade känslor här alltså! (Som vanligt).

Idag är det 10 dagar till BF och imorgon blir det ensiffrigt!

Igår var vi på barndop för Matteo och det var så himla fint! Tänk den dagen vi ska ha dop för vårt barn, så mysigt. Henrik har redan börjat planera. Jag väntar gärna tills hon är här.
Idag har vi myst på stan med min syster som fyller år. Vi har fikat flera gånger och gosat med lilla Vendela.
Nu ikväll har jag gjort hallonmuffins och Henrik är iväg för att handla mys.

Bättre än så här blir det inte...

5 kommentarer:

  1. Minns också de sista dagarna i graviditeten som upp- och ner. Var väldigt ambivalent. Ena dagen ville jag ha ut bebisen och andra dagen kände jag att jag aldrig ville bli av med magen... :-)

    SvaraRadera
  2. Woho, nere på ensiffrigt för er nu :) Det kan hända när som helst för er nu ju.

    Själv har jag 25 dagar kvar.

    SvaraRadera
  3. du e jättefin! Förresten, vad ska frallan heta? =)

    SvaraRadera
  4. Jag hann inte komma ner på ensiffrigt :)
    Tusen tack för din fina kommentar! Vi är så glada nu när Leia äntligen är här.

    SvaraRadera
  5. det var en stor mage! =)
    Super sött !

    SvaraRadera