lördag 24 april 2010

Magen i vecka 40 - sista magbilderna?



Jag tycker gott att det här kan vara de sista magbilderna på mig på några år. Jag vet inte om bebis i magen håller med. Allting har lugnat sig nu tycker jag. Det som jag kände i veckan, tryck neråt, sammandragningar och värk i svanken är som bortblåst.
Hade det inte varit för att jag känner henne buffa och röra sig där under skinnet hade jag nog trott att jag bara burit runt på lite Quarter Pounder Chesse och x-antal companies...

Nu ska vi till mamma och pappa på grill och fira Esthers födelsedag, mammas väninna, sen ska jag lägga mig tidigt. Rundan på stan i det fina vädret tidigare tog musten ur mig så jag är trött som ett ålderdomshem.

När ska du komma mitt lilla änglabarn?

2 kommentarer:

  1. åh va snällt sagt av dig :) blir så glad.

    Jag hoppas din bebis kommer snart. Jag kom ju aldrig in i v 40 ens. Leia hade brått ut ju. hihi.

    SvaraRadera
  2. Tror faktiskt att det kan vara på G närsomhelst nu :) tydligen brukar ju bebisen "lugna ned sig" de allra sista dagarna, och kroppen börjar ladda. Så var det för mig iaf, jag mådde bättre än nånsin den sista veckan, hihi

    SvaraRadera