torsdag 5 december 2013

Personlig Födelsetavla i skala 1:1

Jag har beställt två tavlor från Personlig Födelsetavla i skala 1:1 med mina flickor på. Illustrationen på tavlan anpassar sig till barnets verkliga födelselängd, 48 cm för Keila och 50 för Etienne. Längst ner trycks barnets fullständiga namn, födelsevikt och längd, födelsedatum och tid.

Jag blev helt förälskad i de första gången jag såg en och tänkte att det skulle passa så fint in på väggen vid vårt stora antika skrivbord. En unik och stilren tavla på våra bebisar. Jag har dessutom bett att få den ena på andra hållet så att flickorna är vända mot varandra.


Såhär kommer våra tavlor att se ut med Keila till vänster och Etienne till höger.


Själv tycker jag det är en fantastisk gåva till ett dop eller namngivning.
Illustrationen är 50x70 cm kostar 550 kronor och man beställer den på Personligfodelsetavla.se


bilder lånade från www.personligfodelsetavla.se

1 kommentar: