söndag 2 oktober 2011

Stockholm

Jag är på stopp i Stockholm och har just varit utr och ätit med besättningen. Jag har kommit på att jag gillar Stockholm jättemycket. Har aldrig varit ett fan innan men nu helt plötsligt känner jag väldigt mycket för den här staden och vill absolut åka hit snart igen. Henrik? Är du game? Imorgon flyger vi tidigt till Köpenhamn och därefter en snabbis till Frankfurt innan jag checkar ut och springer i högklackat hem till min lilla skrutta. När jag ringde tidigare badade Henrik henne och skulle strax lägga henne. Kan se dem framför mig, fixa och dona själva där hemma.... :) Några bra tips på att fördriva tiden med? Nån bra blogg? Nån rolig sida att läsa? Dimmi! Ha en fin kväll kära läsare.

5 kommentarer:

  1. Att vara någons fru, det är en helt fantastisk blogg! :) Rekommenderas varmt!

    SvaraRadera
  2. Har också fastnat för Stockholm trots att jag är göteborgare. Körsbärsträdsblomning i Kungsträdgården t ex... å lite annat ..,

    SvaraRadera
  3. Jag är från Stockholm och instämmer, det är en mysig stad. Själv brukar jag läsa Amanda Schulmans blogg.

    SvaraRadera
  4. http://jackieandi.blogspot.com/ är en kul blogg och http://www.alltforforaldrar.se/bambi/ tycker jag.

    SvaraRadera
  5. Beror på om du vill skratta eller gråta eller bara jaha är det så :-)

    SvaraRadera