måndag 31 oktober 2011

Popstars do get vinterkräksjukan

Rihanna ställde in kvällens konsert i Malmö precis när Olivia, min syster som jobbar som rigger på Malmö Arena, ringde och sa att hon fixat två biljetter till mig och Henrik.
Vad är oddsen liksom?
Stackars Rihanna har blivit smittad av äkta skandinavisk vinterkräksjuka.
Säkert inget hon är van vid från Barbados ;-)
Och jag som rusade hem från Tyskland idag.

Blir det någon ersättningskonsert tro?
Henrik och jag tog varsit glas Tinto Verano och funderar på att lägga Keila i vagnen och gå och äta något gott. Det får man ju nu när man blev så besviken...

1 kommentar:

  1. You do that, ha en go kväll. Ge Keila en bamse födelsedagskram i efterhand o pussa henne massor från mig. Hälsa Henrik så gott.
    Vi hörs o syns.
    Essie

    SvaraRadera