måndag 24 oktober 2011

Vi kom inte så långt...

Igår hämtade vi Keila hos mina föräldrar eftersom att de passat henne när vi jobbade. Men vi har fortfarande inte kommit hem. Vi har helt enkelt fastnat. Både Keila och Henrik är dåliga och vägrar flytta på sig. Imorgon tänker jag dock kidnappa hem dom till Malmö igen. Jag vill städa, tvätta och framförallt krypa ner i min egen säng.

Mamma och jag hann med en snabbis på Valen och jag fick handlat lite nytt till Keila.
Annars har vi haft en väldigt lugn dag och vilat mycket. Det behövdes för den här familjen var trött efter helgen och det berodde inte på fest.

Imorgon börjar jag träna. Ska bli skönt att komma igång och dessutom ger jag upp min största last, Coca Cola. Ja all läsk faktiskt. Jag tror både jag och de lite mindre kläderna i garderoben kommer gilla detta.
När jag blev gravid med Keila drack jag ingen läsk under de första 20 veckorna. Därefter unnade jag mig ett glas eller två i veckan. Enda långa läsk-uppehållet för mig faktiskt.
Jag är helt säker på att det var pga uppehållet som jag bara gick upp tre kilo den första halvan av gravvan.
Ja jag kan ha fel men jag tror väl vad jag vill. ;-)

Nu ska vi se film.

Mammas hundar tycker nog det ska bli skönt att Keila åker hem imorgon...

Fina "Nulla" (Julia) Ja, jag vet, tur att hon inte la till ett K där i början. Hade kunnat bli lite awkward!

1 kommentar:

  1. Så fin hund. vad är det för ras?
    Så söt Keila är.

    SvaraRadera