måndag 17 oktober 2011

Lika som bär

När växer hon ifrån sin hockeyfrilla?
Anyone...?


11 kommentarer:

  1. Hhahahahaahaaa asså jag söööt så kul! Du är inte klok!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Min Maja har samma frisyr! Antar att hon kommer ha det tills hennes mamma jämnar ut den, men jag klipper ogärna barnen, fjunen är ju så gosiga!
    Trevlig kväll
    Ida

    SvaraRadera
  3. hahahahahhaha, jag dör! fy vad klockren du är!!

    SvaraRadera
  4. Haha! Inte ok Michael B ....

    Ni kan ju alltid klippa henne?!

    SvaraRadera
  5. Ida - mamma till Ebba och Aston18 oktober 2011 kl. 07:30

    Min dotter hade hockeyfrilla i den åldern också, och jag trodde hon aldrig skulle få ordentligt hår. Men nu är hon 2 år och 3 månader snart och hon har en fin kaluffs på huvudet OCH LUGG :)

    SvaraRadera
  6. Sötnosen! Våran Tuva hade precis samma "problem" håret i bak växte men luggen lät vänta på sig... Haha! Nu är hon 3,5 och har en riktig frisyr och har väl haft det i... 1 år? Kanske.

    Jag är dock nöjd med det, för hade hon brås på mig med det så hade jag nog fått vänta ett tag till på hennes svall... Hihi!

    SvaraRadera
  7. Va glad att hon iallfall ha hockeyfrissa, min dotter har kiwifrisyr -dvs bara lite fjun, eller ja, ludd på huvudet! ;)

    SvaraRadera
  8. Hahahahaha... Michael Bolton!!

    Tur att krokusen är EN MILJON gånger sötare iallafall.

    puss

    SvaraRadera
  9. HA HA fan va sjuk du e!

    SvaraRadera
  10. Hahaha Kiwi-frisyr!!! hahaha

    SvaraRadera
  11. Mina har motsatt bekymmer, det växer till värsta kalufserna innan de vart 1 månad :P
    De virvlarna de har kommer de hata när de blir större och mer fåfänga

    SvaraRadera