fredag 28 oktober 2011

"Åh, åh va de e skönt å va' naken...

...svänga me' snabeln och vicka på baken..."

Keila älskar att vara naken.  Så fort hon får chansen åker trasorna och så drar hon av blöjan.
Jag hade hoppats på att hon inte skulle vilja vara en "nakenunge" men just nu är det det enda som gäller.
Fast det är klart om man gått med blöja i ett och ett halvt år kan det vara rätt skönt att lufta gumpalallan då och då ;-)
Jag har en potta i köket som Keila provsitter, hon är ännu inte kissat på den men hon rusar dit när hon ska kissa men hinner aldrig i tid. Jag har moppen framme, och så länge hon ska vara en nakenfis lär den få stå kvar...

"Guckan" ska också lufta gumpalallan...
Fler som har ungar som kastar kläderna så fort ni kommer hem?


9 kommentarer:

  1. Ellas blöja åker av snabbt som katten så fort vi är hemma. Helst ska hon "badda" då med :)

    SvaraRadera
  2. Jaaa mina;-) Byxor, tröjor & nu åker även blöjan av, huuh;-)

    SvaraRadera
  3. Mina oxå! Äter nakna, och springer runt å luftar rumpan så fort de får chansen :)
    Ida

    SvaraRadera
  4. Vår lillprins är "nakenfis" så fort han kommer hem..gulligt tycker jag!

    SvaraRadera
  5. Åååå hon är så förbaskat söt din lilla tös!!

    SvaraRadera
  6. Japp, Annie har alltid varit sånn =)
    Det var visst jag med när jag var liten har jag fått höra =) Kram

    SvaraRadera
  7. Bara älskar din blogg helt underbar följer den från Israel =)

    SvaraRadera
  8. Bara älskar din blogg =) följer den från Israel

    SvaraRadera