tisdag 4 oktober 2011

Home sweet Keila

Det är alltid lika mysigt att komma efter efter ett par dagar iväg.
Igår hade vi vår fredag och vi grillade i Trelleborg med min familj och drack gott rött vin till det.
Idag är det lördag för oss och jag tänkte göra egen pizza till middag.

Jag har precis lämnat Keila på dagis och gick som vanligt gråtandes därifrån. DEt går jättebra när vi inte är där såklart men lämningen river i hjärtat på mig och henne.
Inatt har hon vaknat två gånger och gråtit och skrikit i sömnen tills jag kunnat lugna henne och hon helt tyst somnat om. Usch, hon drömmer om hur vi lämnar henne. Stackars min lilla Keila.

Halv tolv ska jag hämta henne och då ska vi hem till Titti och Vegas och göra kanelsnäckor.
Det är ju kanelbullens-dag idag. Glöm inte baka med era små. Keila älskar bullbak.

Först måste jag reda ut mitt hår... Jag har världens rasta i nacken...

Keila bilsurfar...


De här två ser jag varje dag denna vecka. Inte förrän på söndag har jag nästa stopp.
Då ska jag sova i Norge.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar