fredag 7 oktober 2011

We ♡ dagis

Ok, vi är kanske inte riktigt där än men tror ni inte ungen sover gott hela natten inatt och klagar bara lite grann när jag ska gå ifrån dagis, inga tårar alls. Bara för att jag var helt uppgiven igår eller?
Hon har varit så duktig idag och jag kom på när jag gick till dagis att hon vill åka mot mig med vagnen, så vi lämnar Jogger'n ett tag och kör på "Buggan". Jag tror det handlar om att hon vill kunna se mig. Se så att jag inte smiter ifrån henne. Ett problem löst.
Hon har underhållit och snackat som bara den på dagiset och när jag kom för att hämta stod jag en stund och tittade på henne och hon busade så med de andra barnen och Sara, en fröken.

Känns riktigt bra ska jag säga. 
Därmed inte sagt att vi kommer åka på bakslag men om vi i slutändan har fyra av fem sådana här dagar i veckan, istället för tvärtom nu, så kommer jag vara en mycket glad mamma på jobbet.

Bibbi var med och hämtade och det bästa som finns just nu är att få hålla hennes koppel, alldeles själv...


"Fort mamma spring! Hon sket!"

Jag hämtade Keila halv två så det fick bli eftermiddagsfika hemma.

"Vad säger du Bibbi, ska vi klämma en bulle till?"

Keila matar världens mest bortskämda hund med torrfoder.

Mina fina hjärtan har varit bästa vänner hela dagen.

2 kommentarer:

  1. Haha, fort spring hon sket var ju hysteriskt roligt :P

    SvaraRadera
  2. Du skriver alltid så himla roligt!!! Skönt att det går bättre med dagis!! Kram

    SvaraRadera