onsdag 5 oktober 2011

Who are you?

Jag får lite trista anonyma kommentarer ibland. Jag tror att det är en person men jag kan ha fel. Det kanske är flera olika? Anyway, vissa av den här personen/personernas kommentarer publicerar jag, andra inte. Det är för att de helt enkelt är så löjliga och barnsliga så att jag helt enkelt inte tycker de är värda att få utrymme här i min fina blogg.

Jag har dock lite funderingar kring den här "Anonym". Såklart jag har liksom. Någon där ute stör sig tillräckligt mycket på mig för att orka kommentera, skriva i "Anonym" i namnfältet och tänka till ang kommentaren. Någon orkar detta och det gör mig jäkligt nöjd. Hehe, faktiskt.

Jag antar att "Anonym" är följande:

1 Tjock
2 Ful      
3 Ofrivilligt singel   (Eftersom att visa kommentarer handlar om min pojkvän Sergio Ramos ;-)
4 Ofrivilligt barnlös  Utan barn (Eftersom att visa kommentarer handlar om min docka till dotter som heter KEILA ;-)
5 Ensam
6 Bitter
7 Hårig?
8 Och tjock och ful igen ;-)

Anonym, trots dina gliringar så mår jag bra. Har en fantastisk familj. Åker på roliga resor. Älskar mitt jobb. Shoppar alldeles för mycket och tänker på dig....ungefär aldrig.

Jag undrar hur ofta du tänker på mig. Tänker och stör dig. Ligger du vaken ibland och inte kan sova?
Jag tror du lägger ner så mycket energi på mig att du vill spy. Men jag tycker inte synd om dig.

Bring it on Bitch!


12 kommentarer:

  1. Kanon bra skrivet! Att vissa orkar....
    Brukar läsa din blogg men inte kommentera!
    Ville bara säga att du har en supertrevlig & läsvärd blogg
    Ha en fin kväll!!

    SvaraRadera
  2. Jag har aldrig kommenterat förr. Varför klickar jag hit dagligen? Du och Keila gör mig så glad, du är så underbar mamma och människa. Bry dig inte om skiten. Du är inte värd det. Man ser hur bra Keila mår.

    SvaraRadera
  3. Haha ja de finns visst människor till allt, trist när de är så bittra på sitt eget liv att de måste hoppa på andra! Följer din blogg( kommenterar dåligt) Men gillar starkt! Älskar dina små kommentarer till era bilder:)

    SvaraRadera
  4. Oj nu försvann min kommentar eller så får du två? Det är trist att folk kan vara så bittra på sitt eget liv att de måste hoppa på andra.. Jag läser din blogg ofta( kommenterar dåligt) men gillar den starkt och älskar dina små kommentarer till era bilder!

    SvaraRadera
  5. Oj,jag brukar kommentera anonymt för jag orkar inte skapa konto men jag kommenterar alltid snällt, i förra inlägget gav jag tips på dagisboken o så. Hoppas du inte menar mig, men å andra sidan är jag varken tjock eller singel ;-)

    SvaraRadera
  6. Tråkigt med trista kommentarer från folk som läser. Varför läsa om man inte tycker om sidan.

    Däremot tog jag åt mig av ditt tråkiga antagande - att bara för att en bitter och ful person skriver hemskheter så måste denna vara TJOCK!

    Jag är både tjock och säkert ful i vissa personers ögon men det innebär ju inte att man terroriserar folk på deras bloggar.

    Personen som är ofrivilligt barnlös önskar säkert att dennes framtida barn kommer att vara lika otroligt söt som Keila .

    Linda

    SvaraRadera
  7. Haha, helt rätt! Följer också din blogg men har aldrig kommenterat tidigare. Tycker din blogg ör superhärlig, älskar alla fina bilder! :)

    SvaraRadera
  8. Linda, du behöver inte ta åt dig.
    Anonym däremot ska skämmas. Mina antagande är mina antagande, precis som Anonym antar när det gäller mig och mitt liv.

    What goes around comes around serrru!

    Kram på dig.

    SvaraRadera
  9. Väldigt fascinerande att någon faktiskt lägger tid och energi på att vara elak och otrevlig. Varför, liksom? Jag älskar din blogg, har läst den sedan början och måste kika in varje dag :)
    Kram Sara

    SvaraRadera
  10. Jag hoppas att de tråkiga kommentarerna kommer sluta komma, för det är du absolut inte värd att höra. Är väl hysteriskt dålig själv på att kommentera men dock gör jag det ju alltid med mitt egna alias. Men tycker det är lite synd att du kastar den ofrivilliga barnlösheten i ansiktet på oss sådär, i och med att jag och min man är det. Tyvärr. Men med det sagt så tycker jag alla fall inte att du ska acceptera såna gliringar från någon ändå, så jag förstår absolut vad du menar och varför du blir putt. Hade jag också blivit! Hoppas att dagislämningen går bra idag! :)

    SvaraRadera
  11. Men du...bara för att man är tjock är man ju inte ful. Och många är ju faktiskt väldigt lyckliga trots övervikt!

    SvaraRadera
  12. Det är lustigt det där att bittra kommentarer alltid är anonyma. Det kanske är någon som heter så?
    Kanske någon som känner sig så pga för lite uppmärksamhet, vem vet :-)
    Läser ofta på de lite större bloggarna att någon eller några skriver otrevliga saker anonymt. Så himla onödigt!

    SvaraRadera