onsdag 12 oktober 2011

It's Britney biaaaatch!

Shit vad bra hon är. Ja, hon sjunger kanske inte som sin kollega Gaga men hon hade en hellåva show!
Jag stod upp och dansade hela kvällen fastän vi hade sittplatser ;-)

Förövrigt är jag riktigt besviken på Malmöpubliken. Det tror jag Brit också är. Shit vad trögstartade ni var! Inte ens en liten höftgungning i klappstolen. Nej då, stela, trista och tråkiga precis just så som bara svenskar kan vara. En sådan publik kan förstöra en hel upplevelse för oss andra. Förstår ni inte det?
De satt som om de var på opera och inte en popkonsert. Inte ens Gime more fick igång dem. Jag och mina vänninor tittade på en död ståpublik. Inte en enda rörde sig. "De rör inte sig! Kolla dem!" Ingen dans, inga händer i luften.
När Britney kom in på scen igen (efter att hon tackar för sig) och rev av Till the world ends (f.ö hennes bästa låt just nu) mjuknade de lite grann och det såg ut som om de flesta äntligen ställde sig upp. Men så tog den slut och det var dags att gå hem.

Your loss Malmö. Your loss. Själv har jag träningsvärk i benen och magen av all dans och jag kanske sett ut som en fågelskrämma där jag stod och viftade med armarna men jag hade riktigt roligt och det är jag helt säker på att ni inte hade där ni satt och värmde klappisen.

Nästa gång dansar vi och får artisten att känna att han/hon vill komma tillbaka hit och uppträda. Ok, Malmöpubliken? Ok?


Ser ni någon som dansar?




Jag älskar Britney. Hon är grym.
Tack tjejer för en super rolig och spontan kväll. 
Och tack Olliboll för biljetterna.

 




9 kommentarer:

  1. Jag har sett dom pussel mattorna ska se vart det finns här i gbg!! Bra att dom håller värmen med då

    SvaraRadera
  2. Vet du, Precis samma sak när hon uppträdde för 2 år sen i Sthlm! Vi hade sittplatser och det var inte en jäkel som stod upp och dansade under hela tiden, förutom vi :) Skitkonstigt!

    SvaraRadera
  3. God eftermiddag snäckan.Skoj med konsert med henne..såg henne senast hon var i Danmnark och ja hon är jätte bra..Ha en fin onsdag..
    Planerar ni att skaffa syskon inom snarframtiud eller? Ha en fin onsdag.kram kram

    SvaraRadera
  4. Det blir ju nästan så man skäms lite för Malmö då på något sätt när de inte kan släppa loss och rocka till henne.. går man dit måste man ju gilla henne... lite ialf?! eller?
    Jag Var på Lady Gaga förra året och då var det ös! eller så de jag som var så inne i mig och dansa loss så jag inte la märke till alla andra? hahaha

    SvaraRadera
  5. Gillar Brittan men tycker så synd om henne o det är också synd att hon mimar istället för att sjunga live :-(

    SvaraRadera
  6. Vad häftigt! Trist med seg publik, håller med om att det är partypoopande.

    Haha, ja jäklar, skall det vara så skall det vara allt eller inget på halloween ;-)

    SvaraRadera
  7. Håller med!!! Malmöpubliken är kass! Har varit på flera konserter där folk bara står eller sitter o väntar på att bli underhållna. Nä upp o rör på döfläsket! Hälsningar från en medelålders käring som älskar att dansa vid alla tillfällen.

    SvaraRadera
  8. Tråkigt att inte publiken släpper loss!

    SvaraRadera
  9. Vad kul att du varit på Brittan :) Hon är grym...
    Jag ska dit på Söndag
    Ha det så bra på trippen !
    Jobbet menar jag så klart!
    Kram

    SvaraRadera