tisdag 11 oktober 2011

Britney Spears!

Yes I am... Förstår ni hur laddad jag är?











Några tjejer och jag ska strax åka till Malmö Arena och titta på Britney.
Det blev bestämt idag efter att en viss Henrik ringde och sa han fixat biljetter.
Jag är så jäkla glad. För elva (!) år sedan såg jag henne i Göteborg. Det har hänt en del sen sist...

Paljetter all in ikväll! Ska man se Britney så ska man göra det på rätt sätt...


Mammagrisen kunde inte få nog av allt det rosa.
Mammas tjej det alltså...

Kom hit så ska jag äta upp dig goa lilla grisunge!

I väntan på tjejerna dricker jag ett glas rött och äter kladdkaka som Keila och jag bakat idag ;-)

6 kommentarer:

  1. Oh vad jag önskar att jag inte ska gå upp i taket och riva efter så jag oxå kunde dricka ett glas vin med dig. Ses sen <3 / Olle

    SvaraRadera
  2. Ha en riktigt härligt rivig o rolig kväll, med mycket ös. Stor go kram o pussa goa ungen o hälsa Henrik.
    Essie

    SvaraRadera
  3. Är avis! Såg Britney i Globen för 11 år sedan och har velat se henne igen sedan dess. Nu har jag helt missat att hon kommer till Sverige!

    SvaraRadera
  4. Gud va kul med brittan!!! Keila lika söt som alltid!!

    SvaraRadera