torsdag 27 oktober 2011

Fem i rad

Den här veckan kör jag fem dagar med tidig check in...
05.45 idag...06.00 imorgon.

Jag är inte världens piggaste morsa just nu och då är det ändå four more days to go.
Kan ha att göra med en bökig Keila inatt. Henrik fick hämta in henne vid tre, känns sådär när man kollar klockan och ska upp 1,5 timme senare.

Imogon ska min pappa på utförsäljning av en barnbutik och leta efter en mössa jag haft ögonen på till Keikei. Håll tummarna att han hittar rätt! När jag pratade med mamma nyss sa hon att pappa satt med sin jobbkamera och fotade av en bild på den från nätet ;-)

Har jag tur kan jag visa er imorgon.
Nu kallar sängen!

Favoriten från italienska Barnum är trots allt svårslagen...
Ja "Bapans" mössa också.
Den hade Keila första vintern.

Eftersom pappa jobbar blev det middag framför tv'n.
Fy på oss...
Rösti och chicken nuggets med mjölk i portvinsglas.
Det är vardagslyx det!

Gondatt alla läsare.
(Jo, den här bilden tog jag precis. Instagram kan ändå göra en rätt fräsch.
Någon annan som har Instagram? Jag tycker det är så kul att följa andra där).

4 kommentarer:

  1. Jag älskar instagram, helt klart bästa fotoappen! Har mest miljoner bilder på barnen för det blir ju lätt så :P men heter lilylittle där!
    Ha en mysig kväll. / Ida

    SvaraRadera
  2. Hej! Får jag fråga hur du gjorde din header med bilderna - eller vilket program du använde rättare sagt? :)

    SvaraRadera
  3. Du kan adda mig om du vill (Prallan)

    SvaraRadera
  4. Jag har instagram barnenshjaltar (oväntat)

    SvaraRadera