fredag 30 september 2011

Greatful

Potatisskruvar, cola light och Jersey Shore på tv. DET är grejer det.
Jag sitter alldeles ensam, Keila är hos mina föräldrar eftersom att Henrik jobbar och kommer hem inatt och jag har tidig check in.
Working family denna helg. Men vi har haft vårt  mys i veckan. 
Imorgon flyger jag till Grekland men kommer hem redan vi tretiden till min lilla familj.
På söndag sover jag i Stockholm. Längesedan jag var i Sthlm nu faktiskt. Ska bli skoj. Kanske ska boka en dejt med någon vän?

Jag är så tacksam för det jag har. Det är inte mycket som ska till för att göra mig lycklig nu.
Livet är skört... Sex månader sen Jane togs ifrån oss. Jag har tänkt på henne minst en gång varje dag sedan dess... Jag undrar om det någonsin kommer sluta vara så...? 


Du fattas oss, nu och alltid.


Dance everyday.

I'm happy with you.




3 kommentarer: