söndag 4 september 2011

Sjukstuga

Hur roar man sig när man är sjuk?
Jo man kan rota fram alla mössor och prova.

"Jooo mamma jag kan ha den i år igen..."







"Ok, nu är det inte roligt mer mamma!"

Det blev till slut den här gamla mössan som tog hem första priset och är den som används flitigast idag.
Med ett stjärndiadem på också såklart...

När Alvedonen verkar blir det bus i massor...

Snackar med mormor.
"Jo, jag kan gott ha en ny mössa. Den finns på Änglabus i Trelleborg.
Du vet vad jag gillar mormor!"

Nya regler i Kurragömma gott folk.
Man står stilla på sin plats och blundar. 
Ser man inte så syns man inte...

Hur får man en bebis att städa sitt rum?

Och så gick feber upp igen. 39 grader just nu. 
Det kommer bli en lååång dag...

8 kommentarer:

  1. :) :) :)

    herregud vilken sötnos hon är och hon klär i alla varianter av mössor!!

    SvaraRadera
  2. Hej

    Nyfiken på vad de är för halsband Keila har?

    /Mia

    SvaraRadera
  3. Hej 

    Så söt hon är , ni är så roliga att följa!! Jag är också svag för mässor köper det hela tiden , ha ha !!!

    Kika in hos mig precis börjat skriva om min sessa

    Kram kram

    SvaraRadera
  4. en sak är d å säker, lilla Keila har jäkligt bra möss smak =) krya på lilla prinsessan.

    SvaraRadera
  5. Hon är såååå söt din lilla tjej!

    SvaraRadera
  6. Hej Danni!
    Hon är bara för söt, goa ungen. Pussa o krama henne från mig, hoppas febern släpper snart. Hälsa Henrik o var rädda om er.
    Stor go kram
    Essie

    SvaraRadera
  7. Så söt så :)
    Krya på kram från oss!

    SvaraRadera
  8. Måste först säga att jag verkligen gillar din blogg och dina åsikter :) Skönt med en modern kvinna som står för vad hon tycker och följer sin egen röst!

    En annan fråga, undrar var du hittat de fina glaskarafferna som står på ett skåp på fotot ovan? Precis vad jag letar efter. Antika?

    SvaraRadera