lördag 10 september 2011

Ett par flaskor champagne senare...

Igår gick vi ut en runda eftersom att vi hade nannyn här hemma som tog hand om lillan.
Man får ju passa på liksom. Det blev middag på Lemongrass och därefter drinkar... För jävla många drinkar. Jag trodde inte huvudet satt kvar på kroppen när jag vaknade imorse.
Jag är allt annat än ok idag. Jag kan inte förstå att jag gick all in, jag som brukar vara duktig på att gå hem i tid. Eller? (Nu lät jag jävligt präktig och det är ju det sista jag är).
Som tur var sov nannyn över så jag behövde inte krypa ur sängen förrän lite senare.
Note to self: Det räcker med ett glas champagne. ETT!
Men roligt hade vi med våra vänner... ;-)

"Ladies and gentlemen, this song is very special to me!"

"Tell me one more thing before I go...Baby how am I supposed to live without you...
And how am I suppose to carry on..."

Keila och nanny fick japanskt innan vi gick.
Keilas favorit är just nu Yakisoba. (Entrecote med nudlar).

Idag har vi varit på kalas för Miki och Emi i Tygelsjö. 
Vi fick god höstig gryta med blomkåls- och potatismos.

Snäckan är redo för fest.

Stickad klänning från Ralph Lauren och jacka från Ver de Terre.

Ibland är det så mysigt att bara vara hemma.
Just nu är det riktigt mysigt. 
Jag älskar vårt fina hem.

5 kommentarer:

  1. Gud så sööööt!!! Så fina små prinsess kläder , 

    SvaraRadera
  2. Woow va roligt med fest!!! Gud så fin jackan är Keila är sååå söt!!! Var kommer skorna ifrån? Ja måste ha ett par liknande!!! Puss

    SvaraRadera
  3. Vilken kalaspingla! Hon är så underbart söt er lilla tös.
    Ha en mysig söndag! Kram

    SvaraRadera
  4. Hon e så söt så man smälter sönder.....

    SvaraRadera
  5. Hon är så fantastiskt söt! :) Min lilla kusin på 3,5 år kom in när jag kollade på bilderna och sa "Titta!! Flicka med fina skor", haha :)

    SvaraRadera