måndag 26 september 2011

Diskussionen fortsätter....tydligen.

Angående det här inlägget...


Moa K skrev: Jodå, Danni, man kan jämföra håltagningen med könsstympning när folk (t ex du) berättigar saker bara för att det är tradition eller sed i ett annat land. Ta seden din man kommer som du själv uttryckte det, borde rent krasst också innefatta just könsstympning.


Svar: Eh nej. Kan tycka att ett litet hål i örat är lite skillnad mot att skära av klitoris och sy igen muttan på små tjejer. Det måste du hålla med om Moa?
Så nej, jag tycker inte det är samma sak när det gäller att ta seden dit man kommer. Herregud!


Är det bara jag eller...asså jag orkar inte. Ett hål i örat....och könsstympning? Haha...

7 kommentarer:

  1. Assa vad ar det for sjuka manniskor som laser din blogg. Jag blir radd, skaffa ett eget liv och sluta bry er vad andra gor. Alla tycker vi olika och bra ar val det, annars hade det varit for trist har pa jorden. Stolt mamma till en liten tjej med hal i oronen. Din kusin i Barcelona <3 ps moa du far nog ta och lasa pa vad konsstympning ar ,du maste val se skillnaden!!!! . Fick du inte hal i oronen som barn sa du ar bitter over det nu eller??

    SvaraRadera
  2. Sjuk jämförelse. Könsstympning har man men för livet av.
    Jag tror inte någon lider av att ha ett minihål i örsnibben.
    Alltså det där knäppskallarna överdriver och dramatiserar allt, jag fattar inte att de har tid att ha så mycket åsikter som de absolut måste spy ut överallt!

    SvaraRadera
  3. Men hallå, nu gick väl diskussionen överstyr, hur i hela friden kan man jämför de över huvudtaget!? Galet!

    SvaraRadera
  4. Asså de finns så jäkla sjuka människor där ute

    SvaraRadera
  5. Blir lätt mörkrädd för de skumma personer som läser din blogg!
    Men jag hoppas att våra positiva ord får dig att bortse från deras galenskap!
    Kramar från Trelle

    SvaraRadera