torsdag 29 september 2011

Schääschäää

Ja, schääschää (ledsen) var precis det Keila var när jag lämnade henne på dagis efter nästan två veckor.
Helt klart dumt att börja skola in veckan innan man åker på semester.
Keila skrek som en stucken gris när jag gick och tårarna forsade ner för mina kinder.
Vi var tre mammor som gick gråtande ifrån förskolan vid nio imorse. Jag hörde de andra snyfta, en som kastade sig på en cykel och en som traskade till höger där jag tog vänster.

Det är fan helt sjukt. Varför ska det behöva vara så hjärtslitande?
Jag antar att det gick över snabbt eftersom att ingen ringt och bett mig hämta min skruttelutt. Jag längtar till klockan blir halv tolv så att jag kan gå och hämta henne och krama och pussa henne.
Vi kör en mjukstart på tre timmar idag. Det passar oss båda mycket bra...

En schääschää'n Pippi.


Koftan i headern är från Gina Tricot (förra sommaren). Någon undrade över det och jag mindes det...nu...hehe.
Någon som undrade över något annat också men det minns jag inte längre. Solly!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar