lördag 17 september 2011

Mysigare än så här blir det inte

Idag har vi kört en lugn och mysig lördag. (Det behövdes...)
Keila började med Pippi i sängen så att vi fick sova lite längre. När vi behagade stiga upp bakade jag och Keila bullar till frukosten och när vi ätit busade Keila med pappa medans jag började packa inför morgondagens resa till Spanien. Fattar ni att jag står och packar ner bikinis, sommarklänningar, klackaskor och Havaianas?
Åh vad det ska bli skönt med lite sol mot pannan.

Keila vaknade vid åtta och ville se Pippi och dricka "lällä" i vår säng.

Apa!



"Schkåååål!"

Bullmammans bullar...

Mycket uppskattat av två trötta älsklingar.

3 kommentarer:

  1. Var har ni köpt de tavlorna? Du kan svara här (om du vill berätta ;)) så kikar jag in igen då jag inte har en egen blogg :)

    SvaraRadera
  2. Åhhh vilken mysig start på dagen!! =) Underbart! <3 ÄÄÄLLLSSSKKKAAARR era tavlor! Vilket fint budskap! Perfekt att ha sådär över sängen! Skitsnyggt! Kram kram!!

    SvaraRadera
  3. Gud vilket gulligt nattlinne? var är det köpt? tack på förhand! Rolig blogg..läser den ibland! MVH mary

    SvaraRadera