tisdag 27 september 2011

Bara vara...

Jag behöll Keila hemma från dagis idag också. Hon var så snuvig igår och jag ville ge henne en extra dag att återhämta sig på. Eller så var jag helt enkelt för lat för att masa mig upp imorse och pinna iväg till dagis. Det KAN ha varit så... 
Det är bara det att jag tycker det är så mysigt att vara med henne och är nästan lite svartis på tjejerna på dagis som får spendera dagarna med henne.
Ja jag vet, i-landsproblem... 
Jag har ändå kunnat jobba lite trots busiga bebben runt benen.
Och trots lite tungt huvud idag, mamman och pappan åt nämligen en romantisk middag på Lemongrass igårkväll och den middagen innehöll vin... ;-)

Nektarin-fika i soffan.

Det bästa Keila vet just nu är "blaun" (banan) och "boo-oo-oo" (nektarin).

Bus i Sottsparken.

Jag körde Easy Tone's och gick nog ner tre kilo på röven på vår långa prommis ;-)



"Pippi ejte dej!"




"Eller, var blir maten av!?"

Efter parkhäng blev det middag på Koi i baren. Laxtartar och sushi till mamman 
och stekt kycking med ris till bebis.

"Muuuste du titte po Champions League ikväll pappa?"

6 kommentarer:

  1. Haha nu ska du inte var på det viset, jag känner mig ju sjukt sportig och slimmad när mina EasyTone åker på;) ( nästan ialf)

    SvaraRadera
  2. Hon är helt fantastiskt söt er lilla tjej!:)

    SvaraRadera
  3. Hej Danni!

    Villr bara lämna ett avtryck och säga att jag fullkomligt älskar din blogg! Den ger mig energi och glädje. Du har en sådan sund inställning till allt! Ha det bra och hoppas att Keila kryat på sig! Kram M

    SvaraRadera
  4. Vad mysigt! Lo älskar att mata ankorna ;-) Helt orädd springer hon fram, nästan så man själv blir lite nervig ;-)

    SvaraRadera
  5. Vilka fantastiska bilder, man blir ju bara så glad av att se på dem. alla fina kläder! :D

    SvaraRadera
  6. Vilka fantastiska bilder, man blir ju bara så glad av att se på dem. alla fina kläder! :D

    SvaraRadera