söndag 11 september 2011

Godmorgon söndag

Utvilade och pigga är vi idag. Till skillnad från igår...
Jag ska baka ett bröd i min rosa Kitchen aid till Henrik när han vaknar. Sen ska vi gå och "goooona" i parken. Det har jag lovat.
Jag undrar om vi inte skjuta på goooonandet så att vi kan gå på loppis på landet. Jag älskar loppisar...
Jo så får det nog bli. Det finns väl gungor på landet med?

Keila och Bubba

"Dooon...dooon..."

Läälää och Pippi.

Bappe deeer, sa Keilas nyss om bilden. 
Och så avslutade hon med: Mmmmmm!

Gott med bappis ju.

2 kommentarer:

  1. Åh va söt man är!
    Klart ni skall ta loppis också :)
    Hoppas du hittar något fynd.

    SvaraRadera
  2. Sötnos!

    Svar: Jo, här har förskolan gått bra faktiskt! Hon är färdiginskolad och har gått några dagar själv, 8-16 men det funkar finfint. Hon kan vara lite grinig när man hämtar henne, men annars nemas problemas!
    Tråkigt att ni vart sjuka och sådant, det är skönt att komma igång med inskolningen ordentligt!

    SvaraRadera