onsdag 7 september 2011

Saker som stör lite grann...

Ibland finns det en korv, ett kylskåp och inget mer...

Saker som det här kan få mig på liiite sämre humör på morgonen eller så skrattar jag bara.
Igår valde jag att skratta...och fota.
Jag är en sådan som plastar in omsorgsfullt dels för att jag inte gillar när mellanmjölken smakar rökt korv och dels för att jag kräker lite i munnen när jag ser en hård, exponerad kant på en ost.
Finns det något äckligare?
Men alltså att lägga in korven såhär utan plast med den öppna sidan nedåt...för att vad?
Den ska skyddas då eller?
Jag skrattade... skrev jag det?


Henrik, tack för att du gör det liiite roligare att öppna kylskåpet på morgonen.


3 kommentarer:

  1. Vill bara säga att du har en helt underbar blogg, skrattar så jag gråter på vissa inlägg.
    Världens sötaste dotter har ni =).

    Skrev precis ett inlägg i min blogg. där jag länka till din blogg, hoppas det är okej =).

    Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Ja vissa dagar undrar man varför man bloggar ;).

    Din blogg är verkligen grym. Så fundera inte på att sluta ;)

    SvaraRadera