onsdag 7 september 2011

Today - not so good

Såhär såg det ut den första minuten på dagis idag. 
Resterande 59 minuter grät Keila konstant.
Hon kastade sig, vred sig som en mask i min famn och på golvet, skrek och försökte slå mig...
Asså hon brukar aaaaldrig göra såhäääär... ursäktade jag mig. 
Yeah right, tänkte säkert dagisfröknarna.
Jag fattar ingenting.

Utväxten från helvetet.
Eller som någon snällt frågade: Odlar du till brunett?

Bästa Annika på Scalp Studio i Malmö fixade mitt hår och tro det eller ej men det ser faktiskt jävligt fräscht ut nu. Tack snälla Annika!



Snorig och hostig tjej får nog stanna hemma från dagis imorgon.
Jäkla kass inskolningsvecka detta blev då.
Vi kanske ska vänta till 1:a okt när vi kommit hem från Spanien...?

Vad fan vet jag, jag klär ju tösabiten i kjol!

4 kommentarer:

  1. Hehe, kjol klär tjejer jättebra :)
    Oj, va trisst att de blev en jobbig dag på dagis,
    men de måste vart snoret och hostan som talade,
    inte den där charmiga tjejen!

    Ps. Ella tackar för komplimangen.

    SvaraRadera
  2. Bästa avslutningsmeningen ever!!!
    //Sanna

    SvaraRadera
  3. Söta kielisen!!! jobbigt med dagiset då..... Blir ju säkert bra sen!!!

    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Ush, inte roligt... :( Det blir nog bättre nästa gång! (håller tummarna)

    SvaraRadera