söndag 1 november 2009

Första magbilden

De flesta som känner mig vet att jag är lite pryd. Ni kanske redan har fötstått att jag visar mig naken inför Henrik. Det var ju lite på den vägen Frallan kom till...

Flera vänner har frågat ifall jag inte tänker lägga upp magbilder på mig själv för att folk ska kunna se hur magen växer. Först och främst har den ju inte växt någonting fram till nu och för det andra tänker jag bespara er bilder med en fläbbig mage i fula underkläder. Varsågoda!
Jag känner mig inte speciellt smidig just nu och något säger mig att det inte kommer bli bättre på ett bra tag. Hehe! Ändå längtar jag efter magen. Den riktiga magen. Den där det är bebisen som tar plats och inte en massa uppsvällda tarmar.

Jag gör magbilder på mitt sätt, påklädd och när jag tycker att det hänt något storleksmässigt.

Bibbi lägger ofta huvudet på magen som om hon vet att där inne ligger Frallan. En lillasyster.

Jag tror att Bibbi kommer att bli grymt avundsjuk på den nya familjemedlemmen.
Vi får hoppas att hon inte försöker klösa ur ögonen, dra loss naglar och knipa den lilla,
som andra storasyskon tenderar göra.

Lilypie Pregnancy tickers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar