tisdag 3 november 2009

L'ecole National

Idag kom skyltdockorna till butiken och Fanny och jag har haft fullt upp hela dagen med att fixa och klä dessa stela, oböjbara och hårda dockor.
Men det gick. Och så här blev resultatet. Vi vet att mannen ser ut att ha "bitch-tits" men vi kan inte fila bort hans bröstvårtor. Eller?

Jag känner att jag burit för mycket idag och har dåligt samvete för detta. Nu ska jag hem och lägga mig i soffan och se på när Henrik lagar Korv Nöffanoff. Gott!
Sen ska vi lyssna på hjärtat. Jag lyssnade i lördags hemma hos mamma och pappa men det är ett tag sedan Henrik fick lyssna.

Lilypie Pregnancy tickers

1 kommentar:

  1. Ja du får väl kolla in imorrn kväll, och se på bilderna. Jag hoppas att de blir bra. Synd bara att de kostar så mycket... 50:- för en bild :S

    SvaraRadera