lördag 21 november 2009

Oroligt sms

Jag, 00:52 - Jag är lite orolig! Klarar vi av detta? Skulle vi väntat? Vad är det för fel på mig?

Henrik, 01:21 - Det tycker jag absolut inte. Tänk när hon väl kommer! Det kommer bli det bästa som har hänt oss!!!

Henrik vet precis vilka ord han ska använda för att lugna mig. Det är så skönt att han tänker klart för oss båda.
Nu längtar jag mer än någonsin efter att få bli förälder tillsammans med honom.
Och ja, Henrik är helt säker på att det blir en flicka. "Det är inget snack om saken!"


Lilypie Pregnancy tickers

2 kommentarer:

  1. Auuuw! Gud vad göööliigt :)<3

    SvaraRadera
  2. Du Danni..
    Jag var också sketa nervös över att jag skulle bli mamma då jag väntade Annie.
    Inte konstigt precis eftersom det e det största man gör här i livet:)

    Så det e fullt normnalt å känna, tveka å allt det där...
    Sen när ni har er Fralla så vet ni att det var 100% rätt!

    Kom ihåg att det kändes som jag hade 100 frågor medan Kenny var hur lugn som helst..
    Han fattade ju typ inte att han skulle bli pappa förrän han träffade henne på BB hehe:0)

    Du kommer bli en super mamma!!

    Kram på dig!

    SvaraRadera