onsdag 4 november 2009

Från Titti

Igår kom Titti in i butiken för att hälsa på magen och för att ge mig en present till Frallan från deras weekend i Prag.
Jag fick ett par bedårande kanintossor som Frallan kan ha när h*n är alldeles ny.
Dom är så söta att jag fällde en tår när jag visade dem för Henrik. Jag har tyvärr fått gömma undan dem för Bibbi trodde det var två nya nallar för henne att leka med...
Nu ska jag in på jobb ett par timmar sen ska jag med mamma, Alexandra och Vendela på en shoppingrunda.
Ikväll blir det tjejträff på tapasrestaurangen Mosaik med Paulina, Frida och Matilda.

Så gulligt!

Ser ni kanintofsarna?


Lilypie Pregnancy tickers

3 kommentarer:

  1. Gud så söta! Tänk om det blir en kille?:P haha!jag tror det blir en flicka ändå!

    SvaraRadera
  2. A nej, sååå SÖTA dem är:o)
    Ur gulliga ju!
    Klart det blir en flicka!!

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Ja det var skönt att testet gick bra :) Det var helt underbart att se lilla Pyret röra på sig. Då stillades oron. Jag längtar tills om några veckor när man kanske kan känna rörelserna :) Jaså? En tjej blir framflyttade? Hehe, då kanske det blir en tjej :)

    Ta hand om dig!

    SvaraRadera