lördag 7 november 2009

Mysdag med Luisa

Idag har jag haft mysdag med Luisa. Vi gled runt på stan och letade efter ett trevligt lunchställe och hamnade på Tapasbaren på Baltzargatan. Jättegoda smårätter! Vi snackade i timmar och fick för oss att äta chokladkaka på Espressohouse tillsammans med Luisas bästis Lisa.
Det var riktigt skönt att komma ut från lägenheten. Känns som att jag fastnar här inne ibland.

Idag sov jag till klockan 14.00! Min kropp var så utmattad när jag först slog upp ögonen vid elva att jag kände att jag nog kunde sova en timme till, som ju blev till tre... hrrrm!
Nu kommer jag antagligen inte kunna somna i normal tid ikväll så därför har jag bullat upp med filmer. Ska först se Twilight, så att den är färsk i minnet när jag ska se New Moon på bio!

Först ska jag hem till Yoko och Erich och hämta Bibbi och så tänkte jag höra om Yoko vill surfa japanska barnvagnar med mig. Det blir lite svårt för mig eftersom jag inte har japanska tecken på min dator. Får se om jag hittar någon goding att köra min bebis i.

De här söta skorna hade Luisa med till Frallan.
De är från Nya Zeeländska Bobux -the original och är köpta på Baltzar Barn.
En underbar liten söt barnklädesaffär på Baltzargatan här i Malmö.
-Julklappstips till er som ska handla till små människor i jul.

Lilypie Pregnancy tickers

1 kommentar: