onsdag 18 november 2009

Ich habe hunger!


Du är på dag 120 av 280. (42,9%).
Du är i vecka 18.
Du har gått 17 fulla veckor och 0 fulla dagar (v17+0).
Du är i 4:e kalendermånaden.
Du är i 5:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum 28 apr 2010
Du har 160 dagar kvar till beräknad förlossning.

Om 160 dagar kan Frallan komma. Ho ho? Är inte det rätt snart? Är jag redo då?
Idag har jag fått rycka in i butiken och Henrik ska snart komma hit med Quarter Pounder Cheese och company med stor pommes. Jag är så hungrig att jag skulle kunna äta en hel ko.
Jag vägde mig hos Titti igår eftersom att dom har en likadan våg som på Cura. Jag hade gått upp ytterligare ett kilo och ligger nu på 58 kg. Och mer ska det fan bli! Gött.
Jag säger som Leila, "Det är coolt att vara tjock!"

3 kommentarer:

  1. Men tänk på att öva in lite roliga historier och så nu när du ska bli tjock!

    det fins inga tjockisar som e tråkiga... man måste lixom kompletera.. antingen smal och tråkig, eller tjock och rolig.

    Ok..

    SvaraRadera
  2. Det är luuuugnt Titti, jag har lite roliga historier på lager sen Kos-tiden! I was tjockis, remember?

    SvaraRadera
  3. Hihi, själv har jag varit grymt sugen på riktigt flottig och köttig mat nu som gravid. Coolt hur hungrig man kan bli ;P
    Nja, jag tror inte det var svininfluensan vi/han hade (jag kände mig trots allt bara lite småförkyld) men man vet ju aldrig ;)
    Vet inte heller hur jag ska göra med vaccinering. Känner mig inte så orolig direkt, och känns lite läskigt att ta sprutor i "onödan"... men som du säger, enligt förnuftet borde man nog göra det :/
    Åh, så ni ska också ta reda på könet? har ni gjort ultraljud?
    kramar!

    SvaraRadera