torsdag 26 november 2009

Mysdag med Vendelafisen!

Igår var jag en mycket uttråkad tjej och tvingade mer eller mindre in min syster Alexandra och hennes baby Vendela till stan så att de kunde underhålla mig. Vi fikade räkmacka på Espresso House, en av mina cravings, och sen gick vi i diverse barnaffärer och kollade vagnar, bilbarnstolar, gulliga filtar, söta små kläder och mjuka nallar. Det är se men inte köpa för mig just nu. Jag ska vänta till nästa år i alla fall.
Jag fick bolla och hålla Vendela så mycket jag ville för hon var på exemplariskt humör, vilket hon i och för sig alltid är, men hon spexade mer än vanligt igår. Jag tror hon gillar Malmö!

Henrik kom förbi EH och i den stunden han gick in genom dörren hade jag förlorat Vendela...till honom. Jag hade inte en chans på henne. Och han som bara skulle in "två sekunder" stannade tills vi skulle gå...
Mosters Socka Sinder
Bebismys

Bebistjuven och Vendela
"Klär det mig?"
Who are you? And what do you want?

1 kommentar:

  1. Hehe, den sista bilden e ju bara för bra hehe:0)
    Vem e du?? Säger lilla Vendela:0)
    Sicken liten sötlök hon e:o)
    Kram

    SvaraRadera