fredag 20 november 2009

Frallan gör Stockholm

Man skulle kunna säga att det här är Frallans första besök i Sthlm. I fall vi hade bsökt Sthlm i sommar så hade Frallan varit lika ovetandes om huvudstaden som h*n är nu.

Igårkväll hämtade Leila mig på Bromma och vi körde direkt ochaldrig åt kebab. Kött med feta pommes, starka såser och fefferoni. Då kan ni tro att det blev liv i magen. Aldrig förr har jag känt av sån cirkus. Klart jag inte har, jag har ju aldrig varit gravid innan.

Jag tror att det var fefferonin som störde Frallan. Men h*n får vänja sig, jag älskar stark mat. Speciellt sedan jag blev gravid...

Senare på kvällen satt vi i Leilas lounge till kök och åt upp en hel limpa med bröd som vi drog i hommus och till det hde vi tomater, såklart!

Idag har vi strosat på stan och ätit på Leilas pojkväns marockanska restaurang. Riktigt gott!
Nu ska vi svida om till klänning och klackaskor för snart blir det middag och alkoholfria drinkar på Grill.
Ett besök i L'ecole National affären var ju ett måste.
I Gamla Stan med Globen i bakrunden.
Kollade lite på bröllopsklänningar eftersom att Leila ska gifta sig till sommaren.
Bakad potatis med tonfiskröra till lunch.
På Maroans restaurang.

1 kommentar:

  1. Hej Danni!
    Fortsätt o mys o ha det bra.
    Stor go kram o var rädd om dig.
    Essie

    SvaraRadera