söndag 22 november 2009

Leaving Stockholm

Nu har jag varit i Stockholm sen i torsdags och det är dags att lämna lilla Leila och flyga hem till min Henrik.
Vi har haft så otroligt mysigt och tagit det väldigt lugnt. Leila är galen och parkerar sin lilla Smart var hon än känner för det. Och om p-lisor hade sett den hade hon fått lägga en hel förmögenhet på parkeringsböter.
Igår parkerade hon i en bussfil utanför NK's ingång så att vi slapp gå så långt... På babyavdelningen handlade jag en present till Frallan och en till lilla Skrutten.

Nu ska vi äta en sen fruskost på en creperia här på Odengatan och sen ska jag flyga till Malmö Airport där Henrik väntar. Ikväll blir det söndagmiddag hos mina föräldrar. Mysigt!
Middag på Grill i fredags.

Brunch på Nero


Tack för allt Leila!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar