lördag 28 november 2009

En kväll på stan


Det är inte ofta jag kommer ut numera. För det mesta är jag så trött på fredagskvällarna att soffan är det enda som gäller. Soffa och cornichons!

Men igår masade jag mig ändå ut. Det var After Work på Koi och jag hade jobbat hårt hela dagen och tyckte jag kunde unna mig en Isvatten-After Work.
När magen började kurra blev det Lemongrass. Miso-soppa och sushi, (gjorda på räkor såklart).
Jag hade kvällen till ära köpt en ny klänning som jag tyvärr fick höra att jag såg tjock ut i. Och att det inte berodde på den växande magen. Tack för den liksom!

Jag träffade en kär gammal vän som berättade att han berättat för sin mamma att jag ska ha barn. Hennes första reaktion var: "Känner hon pappan?"

Nej det gör jag nog inte...

Haha, Eva du är för härlig!

4 kommentarer:

  1. Hahaha, vilken kommentar! =) vad är det där chornichons för nått?

    SvaraRadera
  2. Nej vilken hemsk kommentar (den första)...Hoppas inte du tog åt dig!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ohhh... snigg du var!
    Du är ALLTID fin danni.
    puss

    SvaraRadera