tisdag 17 november 2009

Totte 30

I lördags var vi på kalas och min fina kille var också med. Det är inte ofta han är ledig på helgen men ibland hotar jag med att lämna honom och då är han ledig en kväll eller två. Hehe.

Vi gjorde oss fina och åkte till Trelleborg där vi drack champagne och åt gott. Jag fick alkoholfri champagne som var helt ok. En sådan får det allt bli på nyårsafton.

Pappa och min bror Rasmus
Födelsedagsgrisen, min systers man Tomas.

Alla runt bordet

Frallan var också med.

Mustig fisksoppa
Vi två
Värdinnan och min syster Alexandra
Jag och kära mormor



Bilder är lånade från systers blogg, http://www.mammastrang.blogspot.com/

2 kommentarer:

  1. Stolt fotograf! Men dem bästa bilderna e ändå när du håller på magen och jag fotar brasan! =) tycker du ska låta mig låna din systemkamera fler gånger! !

    Pussa Frallan,fast de blir ju lite svårt om du kommer ner där! Haha

    SvaraRadera
  2. Kuligt med fest!
    Ja nu syns det verkligen att Frallan ligger i magen på dig. Så himla roligt!

    Bra tips med champagnen inför nyår. Skumpa är ju faktiskt ett måste. Med eller utan bebbe ;)

    Nu är det vecka 18. Yehaa!

    SvaraRadera