tisdag 3 november 2009

Vi två









Vi två ska ha barn tillsammans. Ibland kan jag inte tro att det är sant.
Med Henrik som jag blev så kär i för tre år sedan, när jag fortfarande bodde i London. Och vilket bry jag hade att resa hem på helgerna. Jag tänker på alla de bussresor till och från Stansted jag gjorde för att ta Ryan Air, på omänskliga tider, för att komma till Sturup där Henrik väntade. Och hur jag sedan från det jag landade i Sverige hade ångest för att jag strax skulle lämna honom igen. Tillbaka till universitetet, tentor och ytliga vänner.
Hur mycket kämpade jag inte för att stanna kvar? Jag klarade det och i juni året efter reste jag hem till Honom. Vi har varit tillsammans sedan dess. Det har gått upp och det har gått ner.
Men om man som vi får en ursinnig granne på halsen för att man skrattat och snackat för högt, sent in på natten igår, då känns det här som en naturligt steg att ta.

Vår bebis


Lilypie Pregnancy tickers

6 kommentarer:

  1. Det låter som en underbar resa som ni har gjort tillsammans. Imorrn är det dags för ultraljud för oss, då ska vi få se Pyret och även göra Nupp/KUB-testet :)

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder! Kul att få ett ansikte på dig, följer din blogg : )
    Nu börjar Frallan bli allt större, så fort det går! Fortsatt lycka till! Kram Mellanie

    SvaraRadera
  3. Tack Mellanie! Ja h*n växer, hoppas jag :)
    Känner du igen mig då?
    Hoppas allt är bra med dig, håller tummarna för allt ;)

    SvaraRadera
  4. skrutten (med känslorna utanpå)3 november 2009 kl. 19:44

    Ni är 2 underbara personer, som snart ska bli en underbar familj!

    Ni är värda det absolut bästa och jag är så glad att ni får gå igenom en sån här fantastisk resa tillsammans!

    Love you

    SvaraRadera
  5. Söta ni:)
    Så härligt att ni rest så mycket:) Många fina minnen:)

    Jag gör U-ljud i trelleborg:)
    Var gör ni det??

    Kramiz:)

    SvaraRadera
  6. Nä, känner varken igen dig eller din sambo : ) Vilka små söta rosa skor du fått, har nog aldrig sett något sötare i skoväg!! Kram Mellanie

    SvaraRadera