lördag 31 oktober 2009

Ledig dag

Idag har jag haft en ledig dag. Den enda på hela veckan faktiskt.
Det är många järn i elden just nu.
Energin som för några veckor sedan var som bortblåst
har nu kommit tillbaka och jag är piggare än någonsin.

Igår lyssnade jag och Henrik på bebisens hjärta genom vår Angelsound.
Jag kan inte hitta det själv men Henrik är expert.
Vi mätte hjärtslagen till ca 160/minut. Gulligt!

På kvällen igår hade jag tjejkväll hemma med Lotta och Frida.
Lotta som jobbar på BRIO hade med en urgullig skallra i rosa till Frallan.

En klassiker


Lilypie Pregnancy tickers

2 kommentarer:

  1. Shit vad länge sen man såg en sån skallra.. :) Var ju sån man själv hade när man var liten, fast inte lika snygg förståss..

    SvaraRadera
  2. Vendela har också!:)

    SvaraRadera