söndag 25 oktober 2009

Outad

Ja, så var jag då outad.
De flesta av mina nära vänner har fått nyheten face to face, utom Leila som tyvärr fick veta på telefon. Kan inte hjälpas då hon bor i Sthlm och jag i Malmö.

Nu vill jag inte vara hemlig längre. Jag är så glad för att detta händer mig och Henrik.
Vi ser så mycket fram emot detta. Även ifall jag ännu inte fattat det och är så nervös att jag skulle kunna skita ner mig vilken dag som helst. Men det ska gå bra... det måste gå bra.

Danni
Lilypie Pregnancy tickers

5 kommentarer:

  1. Aaaaa, så underbart roligt Danni:D
    Man får grattulera:)
    Jag vet, jag var också så himla nervös första graviditeten. Kände mycket oro och många tankar. Men jag menat det e ju inte konstigt...
    Detta e trots allt det största som kan hända en jue:) Tro mig, du har inget att oroa dig för:)
    Aaaa, grattis ännu en gång:) Vad Roliiigt!! Kram på dig, å din lilla mage:)

    SvaraRadera
  2. Åh men grattis!! va roligt! =) hoppas allt går bra! jag kommer nog följa din blogg, om jag får =) (jag har åxå en, men med lösen) kram på er

    SvaraRadera
  3. Grattis1 Fäller en tår av lycka för er skull. Det ni nu är på väg in i är det underbaraste som finns. Stor jätte kram från mig sabina

    SvaraRadera
  4. Fin blogg du har Danni! Ska bli skoj att följa din väg och än en gång ett STORT grattis!!!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Hamnade in här..och måste ju bara gratulera! SÅ roligt! Kram Stina

    SvaraRadera