måndag 26 oktober 2009

"Blug"

Nu blev jag blyg.

De flesta vet att jag har en bebis i min mage och de har nu fått min bloggadress.
Även ifall jag längtat efter detta så blev jag nu helt plötsligt blyg.
Vad ska jag skriva om? Det var så lätt när jag var anonym att skriva om allt och ingenting.
Jag behövde ju inte bry mig om hur pass personligt det blev.

Att vänta barn är något väldigt fint och intimt. Det är egentligen en sak mellan mig och Henrik. Tanken var och är att jag ska skriva om graviditeten och sen använda texterna till en bok åt min bebis. Som hon, (om nu BM sett rätt), kan titta i när hon blir äldre.

Jag ska försöka att inte vara "blug" och skriva öppet och ärligt fastän ni nu är många fler som läser och som dessutom känner mig.
Jag blir så glad för kommentarer så håll inte igen på detta. Det är också kul för mig att få veta vem ni är som läser.

Idag ser man en härlig liten kula på magen. Jag tänker inte dra in den. För ni vet ju nu!

Lilypie Pregnancy tickers

5 kommentarer:

  1. Awwweee... du ska inte bli blug danni! Detta har du ju väntat på!! iiiiiiiiiiiiiihhhh!!

    Jag tror helt klart att magen växer direkt efter man har outat! Så miiisiiit!

    Puss från Tittilinus!

    SvaraRadera
  2. Ååååååhhh Danni!!!och jag som till och med frågat..naaawww!!!Det kommer gå alldeles utmärkt hela graviditeten..och ut kommer världens finaste varelse du någonsin skådat.. och du har många vid din sida som du kan be om råd och få stöd ifrån om ngt känns hopplöst eller om osäkerheten kryper på!!Jag önskar dig ALL lycka!!Ååhhh...myyysss!!

    Kramar från Emelie

    SvaraRadera
  3. Är så glad för er skull, allt kommer gå jättebra. Suttit och läst alla dina inlägg nu man blir såååå glad. LÄngtar tills vi ses. Love you Puss Anna

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig blogg! Ska bli så kul att följa er!

    Kram kram

    SvaraRadera
  5. Stort grattis till er bebis i magen. Lycka till.
    Kram Gittan

    SvaraRadera