torsdag 8 oktober 2009

Lycka på ett litet svartvitt foto!


Det här är andra bilden på vår lilla Fralla.
Idag var vi på ultraljud och fick då se en härligt pigg liten bebis i min mage.
H*n vinkade till oss och sträckte även på sig så att händerna for ovanför huvudet.
Det var helt fantastiskt att se!
Jag blev även framflyttad några dagar så jag är på 11+1 istället för 10+6. Det tackar vi för. Ett steg i rätt riktning och mot den säkra sidan.

Detta lilla lilla liv sprattlade med benen och det sista vi såg var en liten hand som vinkade adjö.

Until next time!
Och som jag redan längtar efter dig min lilla Fralla.

2 kommentarer:

  1. Gud vad underbart. Jag längtar redan tills vi ska på nästa ultraljud, då är jag i vecka 12+3 :)

    SvaraRadera
  2. Gaaaaaaaaaaaahhhhh!!!! Så jävla ofattbart detta är gumman!! Så miiiisiiit!
    Den sista bilden är klockren!

    SvaraRadera