söndag 11 oktober 2009

Oh cravings!

Idag är det söndag och det brukar innebära mysdag för oss här hemma.
Vi har skojat och busat hela dagen tills jag blev hungrig och grinig. Nu för tiden vill jag ha mat på direkten när jag blir hungrig. Annars kan det sluta illa.
Jag begav mig till Ica Maxi och handlade allt som jag var sugen på. Och när jag kom hem och visade upp mina varor för sambon sa han: "Och du säger att du inte har några cravings?"

Jo idag slog det nog mig. Jag har cravings. Tre kilo mandariner, en Frödinge kladdkaka, chokladpudding, prinskorvar och fem liter apelsinjuice.

Var ska detta sluta? Under vår tid tillsammans har jag tydligen aldrig kommit hem med dessa grejor tidigare. Good to know!

Igår försökte jag mig på en utgång med en väninna som jag dessutom passade på att berätta vår hemlighet för. Hon blev väldigt överraskad by the way.
Vi satt här hemma hos mig och "drack vin" och snackade skit innan vi gick ut.
01.12 anlände vi till klubben och 01.54 ringde jag min arbetande sambo för att säga att jag var hemma i säkerhet igen.
Jag har aldrig i mitt liv upplevt så många människor med så dålig andedräkt. Jag gillar inte att luktsinnet förbättras. Andra människors munlukter är något av det värsta jag upplevt under min tid som gravid. Bläää. Jag var alltså tvungen att gå hem.

01.57 skickade jag ett sms till min sambo:

"Jag är så rädd för att du ska bli intresserad av alla snygga tjejer på ....... Tycker du verkligen om mig?"

02.03 kom svaret:

"Jag älskar DIG"

Pjuuu, vilken tur. Annars hade jag befunnit mig i en knivig situation.


Ibland behöver man höra att man är den enda.

Lilypie Pregnancy tickers

2 kommentarer:

  1. Aha, så hon blev överraskad?? Där ser man, va...de an tror misstänker ngt har oftast inte en susning :-) Puss från bästa mostern

    SvaraRadera
  2. Nope, hon misstänkte inte något. Tappade snarare hakan, haha! Men hon fick själv gissa vad det handlade om för jag fick tunghäfta...

    SvaraRadera